تجهیزات صنعتی تجهیزات صنعتی .

تجهیزات صنعتی

ژئوممبران

ژئوممبران چیست؟

ژئوممبران یک لاینر نفوذ ناپذیر یا کم نفوذ می باشد که برای ایجاد عایق و محافظت از سطح استفاده می شود. تولید ژئوممبران از مواد خام مصنوعی ساخته می شود. ژئوممبرین های تولید شده توسط گروه پایپ گستر دارای خواص با مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی هستند. بعلاوه به گونه ای تولید می شود که دارای استحکام کششی بالا، نفوذپذیری کم و مقاومت فوق العاده ای در برابر سوراخ و ترک می باشد. در حالی که ژئوممبران ها برای اهداف زیادی مورد استفاده قرار می گیرند، رایج ترین استفاده برای ایجاد نفوذ ناپذیری است. علاوه بر این، اگر می دانید ژئوممبران چیست و ژئوممبران چگونه اعمال می شود، می توانید به خواندن مقاله ما ادامه دهید.

می‌توانیم ویژگی‌های ژئوممبران تولید شده توسط شرکت پایپ گستر را به صورت زیر فهرست کنیم.

ژئوممبران های گروه پایپ گستر در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند.

بسیار مهم است که نفوذپذیری ژئوممبران کم باشد. نفوذپذیری ژئوممبران تولید شده توسط ما بسیار پایین است.

به دلیل مقاومت بالا در برابر سوراخ شدن و ترک خوردن، می توان از آن ها برای سال ها استفاده کرد. در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.

اپلیکیشن سریع است و گروه پایپ گستر اپلیکیشن را برای شما پیاده سازی می کند.

کیفیت بالایی دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

در صورت ساییدگی به راحتی قابل تعمیر است.

چگونه ژئوممبران را نصب کنیم؟

نصب ژئوممبران:

نصب ژئوممبران نیازمند دانش و تجربه برتر است. کاربرد ژئوممبران از مرحله برنامه ریزی با دقت انجام می شود. زیرا این اپلیکیشن به دانش فنی و حرفه ای برتر نیاز دارد. محصولات و ترکیبات مناسب محصول توسط گروه پایپ گستر استفاده می شود. لازم است به درستی تعامل همه محصولات مورد استفاده با یکدیگر و با عوامل محیطی محاسبه شود. تیم متخصص و با تجربه ما تجزیه و تحلیل دقیق بسیاری از اطلاعات از شیب زمین گرفته تا ساختار خاک، از احتمالات دمایی مختلف تا ضرایب نشت را ارائه می دهد. تمامی این کاربردها در حین نصب به گونه ای ساخته شده است که ژئوممبران های خریداری شده توسط مشتریان گرامی تا سالیان متمادی قابل استفاده باشد.

اول از همه، حداقل عمق 25-35 سانتی متر قسمتی از زمین در معرض 95٪ فشرده می شود. بعد از اینکه تمام سطوحی که قرار است پوشش داده شوند صاف شدند، این قسمت باید به خوبی تمیز شود. در این مکان نباید هیچ ماده خارجی، مواد برش و زباله وجود داشته باشد. همچنین حوضچه های آبی وجود ندارد. لازم نیست در این مورد نگران باشید.

قبل از گذاشتن ژئوممبران، ترانشه های لنگر حفر می شوند و گوشه های ترانشه کمی گرد می شوند تا از خم شدن تیز در محل برخورد ژئوممبران با ترانشه جلوگیری شود. لازم است تماس مستقیم با ژئوممبران به حداقل برسد. مهم ترین نکته ای که در نصب ژئوممبران باید در نظر گرفت این است که دمای محیط بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد باشد. مراحل نصب بر اساس طرح اولیه شکل می گیرد و سپس نصب کامل می شود. مراحل نصب با ظرافت انجام می شود و بررسی ها در محل کار ادامه دارد. لایه ها مطابق با روش آماده شده انجام می شوند. تیم مجرب ما تست های مختلفی را برای بررسی یکپارچگی منابع انجام می دهد. به این ترتیب ماندگاری محصول افزایش می یابد. پس از تکمیل تست های انجام شده در مناطق تعیین شده توسط مهندسان و تیم ما، مراحل نصب تکمیل می شود.

مناطق استفاده از ژئوممبران چیست؟

مناطق استفاده از ژئوممبران بسیار زیاد است. ژئوممبران؛ در مناطق ذخیره سازی زباله جامد، حوضچه ها، دریاچه های مصنوعی، متروها و مناطق مشابه برای عایق کاری و حفاظت از سطح، مناطق جمع آوری پسماندهای پزشکی، استخرهای نگهداری سد و آب، مخازن، ساختمان ها، زیرگذرها، عایق لوله های فاضلاب و تونل ها، استخرهای تصفیه، استخرهای آبیاری در کانال ها، مزارع اسب سمی و تصفیه خانه ها استفاده می شود.

ژئوممبران ها را می توان با توجه به نیاز از مواد اولیه مختلف تولید کرد. HDPE و PVC تعدادی از این مواد اولیه هستند.

ماده اولیه اصلی ژئوممبران PVC ، ژئوممبران تولید شده از پلی وینیل کلراید است. مواد اولیه پی وی سی هیچ ضرری ندارد. این محصول توسط واحدهای اکستروژن، قالب و کلندرینگ با پلاستیسایزرهایی که فاقد فلزات سنگین هستند و به سلامت و طبیعت انسان آسیبی نمی رساند تولید می شود. ژئوممبران پی وی سی نرم هستند و به راحتی شکل می گیرند. به این ترتیب امکان استفاده از آن در تمامی سازه های مورد نظر برای نصب وجود دارد. این ماده به عنوان یک ماده عایق بسیار بادوام و بادوام شناخته می شود.

ژئوممبران HDPE در تاسیسات زباله جامد، معدن و برنامه های نگهداری آب استفاده می شود. به آن پلی اتیلن با چگالی بالا نیز می گویند. ژئوممبران های HDPE تولید شده از مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا دارای استحکام بسیار بالا و خطر مقاومت در برابر بار و پارگی بسیار پایین هستند. علاوه بر این، در برابر نور خورشید نیز مقاوم است.

قیمت ژئوممبران:

ژئوممبران های با کیفیت بالا تولید شده توسط گروه صنعتی پایپ گستردر فرآیند نصب بسیار سودمند هستند. زیرا علاوه بر کیفیت خوب، قیمت واحد کاملاً مناسب است. ژئوممبران های تولید شده توسط گروه صنعتی پایپ گستر وقتی از نظر قیمت واحد در نظر گرفته شود، با عمر طولانی خود مزیت بزرگی را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. مقدار و کیفیت مواد استفاده شده بر قیمت ژئوممبران و قیمت ژئوممبران HDPE تأثیر می گذارد .

سازنده ژئوممبران:

تولیدکنندگان ژئوممبران زیادی در ایران وجود دارند . با این حال، به عنوان یک تولید کننده ژئوممبران ، گروه پایپ گستر پیشرو در بین این تولید کنندگان است. شرکت ما به پروژه های سازمان های بین المللی با محصولات ژئوممبران خدمات ارائه می دهد. لازم به ذکر است که اصول اصلی ما اعتماد، محصولات با کیفیت و بادوام، طرز کار و رضایت مشتری است.

گروه صنعتی پایپ گستر با انجام موفقیت آمیز عایق کاری بسیاری از پروژه ها در سرتاسر کشور عزیزمان ایران، فعالیت خود را در این بخش با موفقیت ادامه می دهد. محصولات با کیفیت و بادوام، مقیاس قیمت مقرون به صرفه، کاربرد حرفه ای و کار دقیق، آب بندی کامل و رضایت مشتری مهمترین اصول ما هستند. همه این جنبه ها ما را از سایر شرکت های فعال در بخش خود متمایز می کند.

کلمه ژئوممبران با منشأ انگلیسی (ژئوممبران) است که در زبان ما به صورت ژئوممبران تلفظ می شود. معادل واقعی آن 'ژئوممبران' است. اگرچه امروزه بیشتر به عنوان پوشش عایق رطوبتی زیر زمین و به صورت نازک استفاده می شود، اما به مرور زمان کاربرد آن افزایش یافته است و می توان از آن در پشت بام، حوض، استخر، پارکینگ، کانال، پشت بام، فونداسیون، پرده و ... استفاده کرد. شروع به استفاده در مناطق استفاده کرد.

هدف اصلی استفاده از ژئوممبران برای ایجاد عایق و محافظت از سطح. ژئوممبران های تهیه شده از مواد مصنوعی مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند. دارای استحکام کششی بالا، نفوذپذیری کم، ساختاری مقاوم در برابر سوراخ شدن و غیره است. این یک محصول ژئوسنتتیکی به دلایل مختلف است.

ویژگی های ژئوممبران:

مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی نشان می دهند.

نفوذپذیری کمی دارند و در برابر سوراخ شدن بسیار مقاوم هستند.

عمر مفید آنها طولانی است.

استفاده از آنها آسان است و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند.

ژئوممبران یک محصول انعطاف پذیر است، نه شکننده.

مناطق استفاده از ژئوممبران:

تونل ها

سقف ها

خانه ها

انواع انبارهای زباله

خطوط لوله

حوضچه ها

کانال های آبیاری

مبانی

پل ها

تاسیسات صنعتی

امکانات ورزشی

پارکینگ های سرپوشیده

انواع ژئوممبران:

ژئوممبران پی وی سی

ژئوممبران PVC T-Grip

ژئوممبران HDPE

ژئوممبران HDPE T-Grip

ژئوممبران LDPE

ژئوممبران LLDPE

ژئوممبران EPDM

ژئوممبران یک محصول مصنوعی و بسیار نازک است که زیر زمین را ضد آب می کند. اگرچه ژئوممبران به طور کلی در زیر زمین استفاده می شود، اما امکان استفاده از آن در بسیاری از مناطق دیگر وجود دارد. بیایید ببینیم چه کاربردهایی دارد. این ماده ای است که برای ایجاد لایه ها روی سقف ها، حوضچه ها، استخرها و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. ژئوممبران برای جداسازی و حفاظت استفاده می شود. این ماده که از مواد مصنوعی تولید می شود، مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد. ژئوممبران، با وجود کشش کم، تمایل به سوراخ شدن و ترک خوردن با استحکام کششی بالا دارد و بنابراین اغلب ترجیح داده می شود.

ویژگی های ژئوممبران

ژئوممبران مزایای زیادی دارد. استفاده از این ماده مقرون به صرفه و محافظ هر روز بیشتر و بیشتر رایج می شود.

این ماده با نفوذپذیری کم و سطح عایق بالا است.

ماندگاری و ماندگاری بالایی دارد.

در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.

به دلیل مقاومت در برابر سوراخ شدن و ترک خوردگی عمر طولانی دارد.

این یک ماده انعطاف پذیر با استحکام بالا است.

در برابر اشعه UV خورشید مقاوم است.

بافت سخت و شکننده نیست، بلکه نرم و انعطاف پذیر است.

این یک ماده آسان برای تعمیر است.

در ضخامت دلخواه در محدوده 5 تا 30 میلی متر قابل تولید می باشد.

مناطق استفاده ژئوممبران HDPE:

گیاهان در مخازن ژئوممبران، استخرهای تصفیه، استخرهای آبیاری، استخرهای مصنوعی، استخرها، مناطقی که مواد زائد جامد در آنها ذخیره می شود، مناطقی که می توان زباله های پزشکی را جمع آوری کرد، سدها و استخرهای آب، ساختمان ها، تونل ها، متروها، زیرزمینی، استخرهای پرورش ماهی تصفیه می شوند.

انواع ژئوممبران

ژئوممبران ها کاربردهای زیادی دارند. با توجه به این مناطق استفاده، محصولات ژئوممبران متنوع شده اند. لازم به تاکید است که هدف از استفاده از هر نوع ژئوممبران ایجاد عایق رطوبتی است. دلیل تنوع آن به دلیل گسترش مناطق کاربری است. به این ترتیب، یک منطقه مورد استفاده برای ژئوممبران به راحتی در همه جا باز شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ژئوممبران به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.


برچسب: ژئوممبران، قیمت ژئوممبران، تولید ژئوممبران، فروش ژئوممبران، خرید ژئوممبران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۵۰ توسط:پایپ گستر موضوع: نظرات (0)